Visst finns det annat

//italy Posterad under täcket och lyssnar på fin musik. Trots det underbara vädret har jag pluggat sistasekunden-matte i x antal timmar men jag kompenserade en smula genom att frysa en stund ute på altanen. Det hjälpte, lite i alla fall. Sved dock lite att många coola polare spelade brännboll, fikade och njöt i gräset samtidigt som jag räknade ut bl.a 10 i princip exakt likadana tal om sannolikheten av att ta upp en svart kula istället för en vit ur en påse. Japp.

Förretsen, det där med kvällspromenad, det ska nog bli en vana.

Kommentarer
Postat av: Lena

Den översta bilden var hur fin som helst. Lycka till med allt pluggande, hoppas vi snart kan hitta på något Maria! Kram

2012-03-23 @ 07:14:38
URL: http://midnightcity.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack ska du ha! Det var då mitt hår fortfarande var blont.. Hoppas Bryssel blir awesome! När du kommer hem ska vi ses tycker jag. kram på dig

2012-03-24 @ 20:55:36
URL: http://thelastpassenger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0