Way to succes.

Jag har sökt jobb. Det känns riktigt bra. Trodde aldrig det skulle bli av. Besökte stadens fina kaféer och gav CV till de behövande. Blir tvungen att le lite för mig själv. Det var intressant att se hur ett inställsamt "Vad kan jag stå till tjänst med?" snabbt förvandlades till ett bistert "jaha.. ja vi har väldigt många sökande i år så det blir nog inget för din del men.. har du ett CV kan jag ta det" efter att jag artigt framfört mitt intresse. Bra att jag inte skrev så mycket nu när det verkade så hemskt belastande för de stackars arbetsgivarna att endast ta emot ett CV.

Hörde att det var alla hjärtans dag idag förresten. eller vem sa det..?

Gårdagen bjöd på skridskotur på Lidan tillsammans med bundisen min. Det var fint..fast mest läskigt. Jag lovar det brakade till ett flertal gånger. Men jag stapplade (notera staplade) snabbt därifrån. Mycket diskret såklart, absolut..
Nästa hållplats blir Göteborgsoperan, myrorna och le petit café. Bara bra.
work in progress. vi får se..

Kommentarer
Postat av: Syster

vad fin din nya blogg är Maria. Visste ju att du var duktig på mycket (vi är ju systrar) men inte fan visste jag att du kunde rita så bra...

2012-02-16 @ 12:08:48
Postat av: Lena

Åh, så bra du är Maria! Kram om dig

2012-02-21 @ 06:52:31
URL: http://midnightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0