bohemia

Jag har en vision.. japp. En vision om sportlovet 2012. Den består av följande: ett stycke knäckebröd med obegränsad mängd avocado, en varm filt, Norah Jones (självklart), te -helst chai+skummjölk, "The Holiday" samt sträckläsning av Jane Austens pärlor. Det vore fint det.
Något som är säkert är i alla fall att jag ska på musikal, West side story på Göteborgsoperan! Lycka. 
Jag satt ensam på ett café idag innan dansen och insåg att det borde man göra oftare. Ibland åtminstone. Så ortoligt rofyllt att bara sitta med en varm kopp och stirra ut genom fönstret på folk som går förbi. Osammanhängande tankar för en gångs skull. Jag är sur på logiskt. Fast mest sur är jag på matte B. Men den här gången ska det gå bra, logiskt eller inte.
http://weheartit.com/entry/15936353



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0